Frakt og levering | Lises Møbler
top of page

Frakt og levering

Et utvalg av våre varer er tilgjengelige i vår nettbutikk. Når du bestiller varer i vår nettbutikk, benytter vi Posten og Nimber til å levere varene til et postkontor, eller hjem til deg. Møbler og store interiørvarer blir sendt med Nimber. Når Lises Møbler mottar bestillinger som skal sendes med Nimber så blir kunden kontaktet av selger innen 2 virkedager, og levering blir avtalt. Leveringstiden kommer an på om varen er på lager, eller når den er forventet inn på lager. Varer som er på lager har en forventet leveringstid fra 1-7 dager. Leveringstiden kan sjekkes ved direkte kontakt på telefon: 90776198, eller mail: post@lises-mobler.no før man bestiller om det er ønskelig.

 

Kjøper kan også velge å hente varer selv på showrommet sin adresse: Helgerødveien 83,3228 Sandefjord. Dersom forsendelsen din er synlig skadet ved henting eller levering, ta helst kontakt med vår kundeservice på mail:

post@lises-mobler.no ,eller om du har noen spørsmål ta kontakt med oss på telefon: 90776198. 

​

Vær oppmerksom på at avvik kan oppstå i varebeholdningen, og leveringstiden blir lengre enn angitt. Kjøperen må passe på at leveringsadressen som er oppgitt er riktig, hvis ikke blir kjøperen belastet for feillevering. 

Når selger har en avtale med en transportør om frakt av varen til kjøperen, skjer levering ikke ved overgivelse til transportøren, men først ved overgivelse til kjøper.

Levering har skjedd når kontroll over varen har gått over på kjøperen, eller transportør som kjøperen selv har inngått avtale med. Levering har skjedd dersom varen er lagt i kjøperens postkasse eller hvis den etter avtale med kjøperen  eksempelvis har blitt avlevert på arbeidsplassen, hos naboen, eller i kjøperens garasje.

Levering er derimot ikke skjedd, når varen er avlevert på posthuset. Levering skjer først når kjøperen har hentet varen.

Salgsbetingelser

Generelt

Service

bottom of page